Tendinte de afaceri care se vor transforma in 2020

Profilul consumatorului continua sa evolueze in fiecare an la pas. Este din ce in ce mai digital. Influentat de utilizarea internetului, de piata globala si mai ales de o mai mare constientizare a aspectelor si valorilor morale. Astazi cererea pentru o companie este foarte mare. Nu mai valoreaza nimic. Finalul nu justifica mijloacele pentru consumatorul din 2020. Si aceasta prognoza este ceea ce marcheaza mai presus de toate strategiile de comunicare diferite ale fiecarei companii. Aflati mai multe despre tendintele de comunicare din 2020 si ajungeti la acest consumator digital pentru care se lupta toate companiile. Sa incepem!

Tendinte de afaceri care se vor transforma in 2020

SEO traditional este mort

SEO traditional este mort. Nu mai merita crearea de continut plin de cuvinte cheie si de valoare. Nici Google, nici consumatorii nu accepta aceste strategii. Page Rank nu a fost niciodata atat de integrat si necesar de departamentele de marketing.

Din acest motiv, PR SEO a devenit vital pentru companii. Nu este vorba doar de a aparea prima data in rezultatele cautarii. Acum, de asemenea, trebuie sa transmiteti valoare, notorietate si, mai ales, incredere .

Pentru aceasta, este necesar sa apariti ca lider de opinie in mass-media , sa transmiteti valorile marcii in alte spatii, sa obtineti recomandari, evaluari si sa contribuiti la cunostinte in alte forumuri, site-uri web, bloguri sau retele sociale .

PR-ul cu serviciul sau in Earned Media a devenit astazi un instrument de neinlocuit pentru departamentele de marketing. Importanta tertilor (indiferent daca sunt media, influentatori , utilizatori sau oricine altcineva) vorbind despre o companie ofera bine reputatia necesara pentru a castiga increderea viitorilor clienti.

In plus fata de partea de notorietate si reputatie, beneficiile PR afecteaza in mod direct alte strategii de marketing, cum ar fi pozitionarea SEO prin link-uri de autoritate externe.

Tocmai aceasta valoare a PR SEO poate fi observata in aspecte atat de importante precum linkbuiliding. In cazul in care o strategie de marketing online platita devine mai scumpa, comunicarea cu continut bun va permite sa obtineti backlinks de inalta calitate , autoritate si vizibilitate. Un alt aspect care transforma relatiile publice in noul SEO si le face o tendinta clara de comunicare pentru 2020.

Continut digital : consum de masa

Continuand importanta comunicarii pe frontiera marketingului de afaceri, PR este esentiala pentru crearea de continut digital de calitate. Astazi acesta este combustibilul oricarei strategii de marketing.

Pozitii de continut si garanteaza vizibilitate pentru marci . Continut in orice format, fie ca este vorba de texte, fotografii, videoclipuri sau podcast-uri . Comunicarea este responsabila de crearea unui difuzor, de raspandire la scara si de a da notorietate si vizibilitate.

Traim intr-o epoca in care consumul de continut este foarte mare si, prin urmare, orice companie trebuie sa lucreze pe acest aspect.

Tehnologie pentru scalarea comunicarii

Cum nu ar putea fi altfel, tehnologia va continua sa stabileasca tendintele de comunicare pentru 2020. In fiecare an apar noi instrumente care ne permit sa segmentam , sa ajungem la mai multe audiente si sa o cunoastem mai bine.

Tehnologia a devenit un instrument de scara a comunicarii companiilor. In plus, accesul usor la aceasta, care devine din ce in ce mai accesibil din punct de vedere economic, permite oricarei companii sa utilizeze aceasta tehnologie pentru a imbunatati si a imbunatati comunicarea eficienta a companiei.

Instrumente CRM pentru segmentarea contactelor, tehnologia de mapare de interes, instrumente pentru monitorizarea cliparii si mentiuni atat in ​​media, site-uri web, forumuri sau retele sociale. Exista, de asemenea, instrumente pentru conectarea cu jurnalistii, pentru a afla interesele lor sau chiar portaluri unde sunt publicate nevoile lor.

Pe scurt, tehnologia aduce toate aspectele comunicarii mai aproape de marca si permite accesul la informatii si accesarea acestora pentru a lua cele mai bune decizii pe baza acestor date. Masurarea implicarii cu publicul va fi esentiala pentru orice strategie.

Fight Fake News si Fake Review-uri

O alta tendinta de comunicare pentru 2020 va fi lupta impotriva Fake News si Fake Review . Si este ca la mijlocul erei digitale, cand procesul de achizitie incepe pe Internet in cautarea informatiilor despre un produs sau servicii, acest tip de aparitii false a devenit inamicul public numarul unu al marcilor.

Marile piete de piata precum Amazon sau portaluri precum Tripadvisor aloca miliarde de euro pentru a lupta impotriva fraudei de la Fake News si Fake Review.

Acest tip de continut fraudulos pierde miliarde de euro pentru toate tipurile de marci, nu numai online, dar traditional. Criticile manipulate sau stirile false despre o companie dauneaza grav supravietuirii sale si pentru ei companiile trebuie sa preia controlul acestui tip de continut pe toate canalele.

In tendintele de comunicare 2020 vom vedea cum brandurile se confrunta cu Fake Review-urile si Fake News investind in reputatia proprie prin comunicare si PR.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *