Share:

Definitia marketingului digital

Pe acelasi subiect

În acest articol veți afla cum este definit marketingul pe Internet, modul în care marketingul de conținut diferă de publicitatea tradițională și de ce comercianții sunt atât de încântați de asta. Veți găsi, de asemenea, exemple de diferite tipuri de conținut pe care le puteți utiliza pentru a ajunge la obiectivele dvs. de marketing pe Internet.

Internet Marketing

Internet Marketing sau Optimizare Seo Google reprezinta promovarea unei companii și a produselor sau serviciilor sale prin intermediul unor instrumente online care generează clienti, acționează traficul și stimulează vânzările. De asemenea, numit si marketing online sau marketing digital, marketingul pe Internet se bazează pe canalele digitale pentru a distribui mesaje promoționale. Internet Marketing este un termen umbrelă care acoperă o gamă largă de strategii de marketing și căi.

De la e-mailuri, motoare de căutare, posturi sociale și articole blog, există o temă comună între toate aceste tactici: toate se concentrează pe furnizarea de conținut. Cu marketingul de conținut, au dispărut zilele de teren de vânzări pline de speranță și marketingul tradițional. Acum, întreprinderile pot viza publicul lor cu precizie de identificare și oferă informații utile care rezonează cu ceea ce oamenii au nevoie. 

Acest lucru este perfect pentru că este exact ceea ce doresc consumatorii de astăzi. Oamenii nu vor să audă despre produse și servicii care nu ii interesează. Conținutul de marketing oferă informații semnificative care rezolvă problemele utilizatorilor și sunt accesibile la cererea consumatorilor.

Conținut Marketing vs. Publicitate tradițională

Puteți crede că a fost un moment în care vânzătorii au bătut pe la ușile străinilor să vândă enciclopedii? Astăzi, marketingul tradițional (sau vânzarea) nu mai funcționează. Știți că este adevărat pentru că ați fost bombardați cu anunțuri radio, televiziune, reclame, panouri și chiar apeluri telefonice. În timp ce anunțurile tradiționale pot lucra în continuare în anumite situații, Internetul a schimbat modul în care publicitatea este realizata. Poti afla mai multe lucruri utile si daca accesezi greatnews.ro.

Acum, înarmați cu cantități infinite de informații la îndemână, utilizatorii pot lua o abordare mai proactivă pentru găsirea de soluții la problemele lor. Ei pot căuta produsele care le îndeplinesc nevoile – și le evită pe cele care nu fac asta. Cu toții suntem de acord că anunțurile sunt enervante. Insa, marketingul digital este total diferit. Brandurile pot cerceta nevoile specifice ale publicului lor țintă pentru a crea conținut personalizat, care inspiră, educă sau atenueaza o problemă pentru perspectivele lor.

Printr-o serie de căutări, oamenii pot găsi ceea ce au nevoie.  În cazul în care conținutul oferă o valoare, vor continua să se întoarce pentru mai mult. Acest lucru permite companiilor să dezvolte relații profunde, semnificative cu publicul lor, care se bazează pe încredere și autoritate. Atunci când decid că sunt gata, acei fani fideli se pot converti la clienți potențiali – în termeni proprii.

Asta este ceea ce se întâmplă atunci când o companie pune nevoile consumatorului pe primul loc. Când furnizezi informații valoroase, vei fi recompensat cu un numar mare de clienti. Fundamental, cam despre asta este vorba in marketingul digital.