6 lucruri pe care ar trebui sa le faci inainte de a dormi

Cel mai bun mod de a repara o zi care a inceput prost este sa o termini in cel mai bun mod posibil, astfel incat acelasi lucru sa nu ni se intample a doua zi. Pentru a obtine succesul, trebuie sa muncesti din greu, dar, de asemenea, sa urmezi anumite rutine, chiar inainte de somn.

De multe ori nu suntem constienti de toate obiceiurile proaste pe care le avem inainte de a merge la somn si cat de mult aceste obiceiuri rele ne influenteaza odihna. Daca doriti sa va asigurati un somn bun, scrieti toate acele lucruri pe care ar trebui sa le incetati.

1. Opriti telefonul mobil: multe studii arata ca primul si ultimul lucru pe care il facem inainte de a merge la culcare este sa navigam cu telefonul nostru mobil.

Trairea atat de dependenta de aceste dispozitive ne-a modificat considerabil odihna zilnica. Recomandarea noastra este sa opriti telefonul si sa-l indepartati de patul vostru, astfel incat veti evita sa fiti nevoiti sa-l priviti imediat ce va ridicati si pur si simplu va duceti la culcare. Este dovedit ca lumina de la telefoanele mobile si computere genereaza insomnie.

2. Scrieti intr-un jurnal: este cel mai bun mod de a va relaxa si de a reflecta. Lucrurile din ziar pentru multi oameni pot parea o prostie dintr-un film tipic american pentru adolescenti, dar adevarul este ca scrierea in jurnal ajuta la stabilirea a tot ceea ce ni s-a intamplat in timpul zilei si la a reflecta asupra lui. Nimic mai bun decat sa faci o trecere in revista a raului si a binelui zilei pentru a invata din el si a-l imbunatati a doua zi.

3. Citeste o carte: este, de asemenea, un mod foarte bun de relaxare si ajuta foarte mult sa adormi. Citirea relaxeaza mult si, de asemenea, ajuta la deconectarea de la toate. Daca aveti tulburari de somn si nu ati citit o carte buna de multa vreme, va incurajam sa incepeti cu acest obicei simplu, deoarece ar putea fi foarte util pentru dvs.

4. Pregatiti hainele pe care le veti purta a doua zi: cat timp pierdem dimineata gandindu-ne la ce urmeaza sa purtam? Totul ar fi mult mai usor daca am fi pregatit deja ce vom purta. Vom economisi timp dimineata, ceea ce inseamna ca vom avea mai mult timp pentru a dormi si vom merge mult mai calm la culcare.

5. Nu supraalimentati: A merge la culcare cu stomacul plin ne face mai greu sa adormim, iar calitatea noastra de odihna scade, in afara de a afecta in mod direct ceea ce visam, facandu-ne mai probabil sa avem cosmaruri. Cel mai bun lucru este sa mancati ceva usor inainte de a merge la somn sau asteptati un timp estimat de 2 ore intre cina si pat, astfel incat sa avem timp sa ne descurcam bine cu digestia. O vei observa si multe!

6. Exercitiul fizic nu este daunator sau este in contradictie cu somnul. Totusi, asa cum am indicat in postarea noastra, la ce ora ar trebui sa faci sport pentru a dormi mai bine? Nu toate orele din zi sunt bune pentru ce tip de exercitii. Corpul dupa practicarea oricarei activitati fizice sufera o stare de activare, care in timp este redusa si relaxata. Daca exersam imediat inainte de a dormi sau de a dormi, se poate obtine efectul opus. Se recomanda sa nu faci exercitii fizice cu mai putin de doua ore inainte de culcare.

Nerespectarea acestei rutine duce la probleme de somn care duc la o odihna inadecvata si la pierderea in consecinta a concentratiei si a productivitatii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *